RSS

Peliniksi #2

14 Tou

Virstanpylväs-suunnittelumalli on keksimäni helppo menetelmä suunnitella peli. Käytännössä tarkoittaa, että pylväät suunnitellaan ja niiden välit improvisoidaan. Juoni on yhtäläinen, mutta jokaisen etenemisen välissä on joustavuutta. Alussa pylväiden välit ovat pidempiä ja lyhenevät loppua kohti sitä mukaan, kun juonen jännitys kasvaa.

Pylväiden väleillä voidaan helposti toteuttaa sivujuonet ja antaa vähän vapaa aikaa pelaaja hahmoille seikkailemisesta.

 
Jätä kommentti

Kirjoittanut : 14.5.2012 Kategoria/t: Peliniksit kokoelma

 

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

 
%d bloggers like this: